YOGA

Yoga finns i olika former och kan se mycket olika ut. Gemensamt är att med hjälp av fokusering, andning och en serie noga utvalda rörelsekombinationer tränar du styrka, balans och rörlighet till mjuk musik. Passen avslutas med en lång, härlig avslappning.

avkoppling

mental styrka

fokus

meditation

Nivåer

  • Rörlighet
  • Styrka
  • Kondition
  • Koordination
  • Hopp

Nytta / Fördelar

Regelbunden träning kommer att få dig att känna dig starkare, smidigare och mer medveten både fysiskt och mentalt.


Om klasserna

De flesta av våra instruktörer bygger på poweryogans princip som är en fysisk yogaform med ett dynamiskt flöde i rörelserna. Hitta din favorit!


Om sal & material

Vi kör passen i lilla salen och yogamattor finns att låna.


Bokning

Passet kan bokas via webben. Om det finns lediga platser så går det även bra med drop-in. Biljetten hämtas i bokningsstationen i receptionen. Bokade platser hämtas ut 10 minuter före utsatt starttid.

Nivåer

  • Rörlighet
  • Styrka
  • Kondition
  • Koordination
  • Hopp

Tänkvärt

Passen genomförs med fördel barfota. Du behöver inte ta med egen yogamatta, det finns att låna. Passet är 60 min.


Innehåll / Moment

Allt arbete stretchar och stärker muskler, senor och ligament i hela kroppen.

Instruktörer

torsdag 17/8
Tid Typ Plats Instruktör Status  
19:00 - 20:00 Yoga Lilla salen (Mitt Livs StiL) Babak Zahiraldinni platser kvar: 20 Boka
söndag 20/8
Tid Typ Plats Instruktör Status  
17:00 - 18:00 Yoga Lilla salen (Mitt Livs StiL) Susann Johansson platser kvar: > 20 Boka
tisdag 22/8
Tid Typ Plats Instruktör Status  
18:30 - 19:30 Yoga Lilla salen (Mitt Livs StiL) Pernilla Landgren platser kvar: > 20 Boka

Du kanske också gillar

Dela på Facebook